היא מרגישה אהובה?

לא פעם בנות מספרות לי
שהן לא מרגישות שאוהבים אותן בבית.

ולפעמים זה מבלבל
כי הכל בסדר – יש בית, יש אוכל, הן בחוגים,
יש דאגה, וקונים להן המון 🛍️

אבל בפנים…
הן לא תמיד מרגישות אהובות.

וזה לא באמת קשור לסוג הבית 🏠
זה יכול להיות בית אמיד,
ויכול להיות בית שמתמודד עם אתגר כלכלי.

לפעמים הצעד הראשון הוא שלה – להבין שהאהבה קיימת והיא עוד לא רואה את זה.

ובשלב השני אפשר לשאול
"מה היא צריכה?"

במקום הזה את בטח לא תופתעי לגלות
שזה לא עוד בגד או איפור 👚

היא צריכה ש…
✅ יראו אותה
✅ יתנו לה מקום
✅ יקשיבו בלי למהר לתקן
✅ לא ישפטו
✅ יהיו איתה רגע – בלי חינוך, בלי פתרון, בלי הרצאה או נאום…

לפעמים היא מסתובבת עם תחושה ש…
–  לא רואים אותה עד הסוף
– לא מבינים אותה באמת
–  שהיא צריכה תמיד לצאת בסדר כדי לקבל יחס

והיא לא תגיד את זה במילים האלה.
זה ייצא ב-
⬅️"עזבי"
⬅️"לא משנה"
⬅️"את לא תביני"
⬅️"אין לי כוח להסביר"
או פשוט בשקט, התנגדות והסתגרות.

וכשהיא לא בטוחה שהיא אהובה או חשובה,
זה לא נשאר רק בבית.

זה יכול לזלוג לחברות ולמערכת יחסים רומנטית  –
👈 היא תתאמץ יותר מדי
👈 תוותר על עצמה
👈 תישאר בקשר שלא טוב לה
וכל זה רק כדי לא להרגיש לבד.
זה כואב, ומה שמרגש זה שתמיד אפשר להשפיע.

אז לסיום 💌 אני סקרנית איך תתני מקום לרגש ולצורך שלה בקצב שלך 👣

וכמובן מבלי לחשוב שאת עצמך לא מספיק טובה או לא עושה טוב.
את רק משכללת ומעמיקה את כל מה שבנית ויצרת, ולדברים שעשית יש ערך.

יכול להיות ש…
❣️ יותר תסתכלי לה בעיניים
❣️ תקשיבי
❣️ לא תביעי את העמדה שלך ישר
❣️ תגידי לה שאת איתה

זה אולי נשמע קטן או שטחי
אבל בפנים זה בונה משהו עמוק:
"אני ראויה"
"אני חשובה"
"אני נראית"
"אני אהובה"

מעניין מה את חושבת
אני כאן לקרוא כל תגובה.

מכל הלב  ❤️ שירן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

באתר זה נעשה שימוש בכלי איסוף מידע אוטומטיים ו-"עוגיות", למטרות המפורטות במדיניות הפרטיות.