גם כשלא הולך, את עדיין חזקה

יש כאלה שנראה שיש להן הכל
הצלחה, בריאות, חברות, זוגיות,
בית עוטף וחם,
וזה באמת מבורך.
כיף וטוב כשדברים מסתדרים.

אבל חוזק פנימי ושמחה
לא נמדדים רק ברגעים כאלה,
הם נבנים דווקא כשלא הכל עובד.

כשקיבלת 50 באנגלית,
כשאמא ואבא רבו בלילה,
כשאין לך עדיין חברה קרובה,
כשלא התקבלת למה שרצית
בבית ספר, בתנועה, במכינה או בצבא.

גם כשלא בחרו בך לשורה הראשונה,
או כשדברים פשוט לא הסתדרו כמו שקיווית –
בדיוק ברגעים האלה נבנה ונמדד החוזק שלך.

אם קיבלת 50 במבחן, ובחרת לנסות שוב,
את חזקה.

אם את מגיעה לבית ספר
גם כשלא נוח לך מבחינה חברתית,
את חזקה.

אם התאהבת במישהו וזה לא הדדי,
ואת עדיין ממשיכה קדימה (גם אם קצת כואב)
את חזקה.

אם את מתמודדת עם קושי, גדול או קטן,
וממשיכה גם אם זה בקצב הכי איטי,
את חזקה.

חוזק אמיתי לא אומר שאנחנו לא נופלות.
הוא נבנה דווקא שם  –
בנפילות, בניסיונות,
ברגעים שפחות רואים מבחוץ.

אז אם לא הכל הולך לך חלק,
ואת עדיין מנסה, נופלת, קמה ,
תדעי דבר אחד:
את חזקה ואת אפילו משכללת
את החוזק שקיים בך.

מוקדש לכל מי שמתמודדת
עם דברים קטנים וגדולים.
אני יודעת שזה לא קל.אבל זה בדיוק מה שמחזק,
ובונה בך משהו עמוק ואמיתי
שיישאר איתך הלאה ❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

באתר זה נעשה שימוש בכלי איסוף מידע אוטומטיים ו-"עוגיות", למטרות המפורטות במדיניות הפרטיות.