הקשר בין חיצוניות לביטחון עצמי

איזה לחץ מוגזם 🤯 יש עלינו
להיות יפות, מתוקתקות ומושלמות, נכון?

ברור שרובנו רוצות להרגיש אטרקטיביות
וגם שלכולנו יש הוצאות על
בגדים, תספורות וקוסמטיקה –
זה לגמרי טבעי 👌

אבל הבעיה היא שכבר שנים
אומרים לנו שיש קשר בין חיצוניות ל:

▪️ אושר
▪️ ביטחון
▪️ שייכות
▪️ משמעות
והאמת היא שזה לא באמת עובד ככה.

ברוב המקרים, שינוי חיצוני לא יוצר שינוי פנימי אמיתי.
הוא אולי נותן תחושה טובה לרגע,
אבל לא מחזיק לאורך זמן.

אז כן
זו גם ביקורת על המסרים שאנחנו מקבלות –
על הפרסומות, על הרשתות, על תעשיית היופי

וגם חשוב לי להגיד
שאני מבינה אותך –
אנחנו אנושיות, וזה בסדר ונורמלי
לטפח את העטיפה החיצונית שלנו 🎁

⬅️ אם את מדביקה ריסים כי זה עושה לך טוב, אחלה
⬅️ ואם את עושה ציפורניים כי בא לך ואת אוהבת, הכל קול.

ומה אם את מרגישה שבלי לק ג'ל
את לא נשית? 🤷🏽‍♀️

זה בדיוק אחד המסרים שהעבירו לנו לאורך השנים,
ובנקודה הזו תוכלי לשאול את עצמך –
אני רוצה את זה או שאני מרגישה שאני חייבת
כי בלי זה אני לא יפה או מטופחת

כי האמת היא אפשר להרגיש נשית ומטופחת💃
בלי לק בכלל…
את יודעת?

אפשר לחשוב באופן כללי
כמה אנחנו משקיעות בחיצוניות
וכמה בפנימיות ובאישיות.

הרבה פעמים אנחנו מוציאות סכומים לא קטנים על בגדים, תיקים וקוסמטיקה,
ומצפות שזה מה שייתן לנו ביטחון.
בפועל, זה לא באמת מחזיק.

ביטחון עצמי, ערך ושייכות
נבנים מבפנים.ובגלל זה, השאלה האמיתית היא לא
איך אנחנו נראות
אלא איך אנחנו מתייחסות לעצמנו.

אז רגע לפני עוד שינוי חיצוני
תוכלי לעצור ולשאול
למה אני עושה את זה?
יכול להיות שכמו שאני זה כבר מספיק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

באתר זה נעשה שימוש בכלי איסוף מידע אוטומטיים ו-"עוגיות", למטרות המפורטות במדיניות הפרטיות.